Butelki pełne kwiatów od L’Oréal

Red
19/05/2017 0
0

L’Oreal nie jest pierwszą firma, która zauważyła, że rośliny mogą być świetnym narzędziem marketingowym. Kwiaty w biurze, w firmie, na ladzie w sklepie czy na witrynie… To wszystko już było, a teraz przyszła pora na nowe, bardziej twórcze pomysły! Specjalistą od takich roślinno-twórczych pomysłów jest francuski artysta Christophe Guinet, znany też jako Mr Plant. Pisaliśmy już o jego projekcie „Just grow it!” związanym z butami Nike.

„Pan Roślina” zadziwił nas po raz kolejny swoją kreatywnością, którą tym razem wykazał w projekcie zrealizowanym dla L’Oréal, pt: „Project Botanicals”.

W ramach projektu Guinet stworzył roślinną „wersję” opakowań kosmetyków z nowej linii Botanicals. Jego wersja opakowań jest tak na prawdę prezentacją tego, co wchodzi w skład kosmetyku – czyli rośliny o pielęgnacyjnych właściwościach. I tak powstały „botaniczne” opakowania z etykietą z kolendry, lnu trwałego, geranium i krokosza. Patrząc na tak opakowane specyfiki do pielęgnacji włosów, od razu nabiera się przekonania, że są one wyprodukowane wprost z natury!
florystyka

florystyka

florystyka

florystyka

florystyka

florystyka
Butelki pełne kwiatów od L’Oréal musiały zrobić wrażenie na klientach, a dla nas jest to kolejny przykład na użycie kwiatów w nieco bardziej kreatywny i eko-trendowy sposób. Wielu innych, mniej znanych designerów także tworzy takie unikalne kwiatowe dzieła. Czasami, nawet nie wiedząc o tym, przechodzimy obok kwiaciarni gdzie ukrywają się takie samorodki 😉 Florystyczni designerzy są wśród nas i dlatego warto ich odwiedzać w poszukiwaniu inspiracji.

Foto: monsieurplant.com, pinterest

0
O autorze
Red

Red

Dostarczamy treści dla florystów, właścicieli kwiaciarń i freelancerów. Masz coś do powiedzenia o florystyce i chcesz się tym podzielić z innymi miłośnikami kwiatów? Dowiedz się jak dołączyć do grona autorów. O autorach forumkwiatowe.pl